Polska Grupa Rybna to przedsięwzięcie zapoczątkowane przez wiodących dystrybutorów branży rybnej o dużym potencjale zakupowym i łącznych znaczących udziałach w rynku.
Stając przed coraz trudniejszymi wyzwaniami zaczęli analizować możliwości wprowadzenia nowej strategii, przewagi konkurencyjnej, właściwych kluczowych kompetencji.
Udziałowcy Polskiej Grupy Rybnej zrozumieli na czas dynamiczne zmiany w otoczeniu niosące za sobą potrzebę zmiany koncepcji zarządzania. Postanowili nie skupiać się tylko na celach krótkoterminowych i z powodzeniem od kilku lat WSPÓŁNIE jako Udziałowcy Polskiej Grupy Rybnej omijają zagrożenia i korzystają z szans otoczenia rynkowego. Sukcesy oparte są na solidnych podstawach: doświadczeniu, ugruntowanej pozycji wśród dostawców jak i odbiorców, innowacyjności, kreatywności.
Przewagą konkurencyjną firm Udziałowców Polskiej Grupy Rybnej jest wykorzystanie synergii i potencjału współdzielonych zasobów. Sukcesem Polskiej Grupy Rybnej jest wspieranie zarządzania zasobami grupy poprzez zastosowanie odpowiedniej strategii specjalizacji połączonej z wolumenem masowości dystrybucji.
Kluczową przewagą konkurencyjną Polskiej Grupy Rybnej i jej Udziałowców jest skala łącznych możliwości dystrybucyjnych, doświadczenie, wiedza specjalistyczna, obecne relacje biznesowe, kompleksowy i komplementarny asortyment, a nade wszystko specjalizacja w obsłudze sklepów i sieci handlowych w ryby i produkty pochodzenia rybnego.